Ба аввал: Робита бо ҷомеа

Робита бо ҷомеа

“Наҳзатиён аз некбиниҳои Ҳукумат сӯиистифода карданд”

Саидмукаррам Абдуқодирзода, раиси Шӯрои уламои Маркази исломии Тоҷикистон 31 январи соли равон дар шаҳри Истанбули Туркия бо хабарнигорони шабакаи давлатии телевизионии “ТРТ”, рӯзномаи бахши форсӣ ва туркии агентии давлатии “Анадолу” ва хабарнигори бахши туркии рӯзномаи “Спутник” мусоҳиба орост. Дар ин бора АМИТ “Ховар” бо такя ба Шӯрои уламои Маркази исломии Тоҷикистон хабар додааст.

муфассал

 

ҲНИТ – сарчашмаи террору даҳшатафканӣ дар Тоҷикистон

16.02.2018

Мусаллам аст, ки фазо ва муҳити муосири глобалӣ рӯз ба рӯз вазъи куллии сиёсию иҷтимоии қисмати зиёди мамолики Шарқи мусулмониро бар асари ҷаҳолат ва хурофоти асримиёнагӣ ва сиёсатҳои геостратегӣ ноҳамвор сохта, дарҳамбарҳамиро дар низоми зиндагӣ ба вуҷуд овардааст ва ин гуна шароит, қабл аз ҳама, аз ниҳодҳои фарҳангию маърифатии ҷомеаи мо тақозо менамояд, ки дар самти муттаҳид намудани қишрҳои гуногуни иҷтимоӣ, фарҳангӣ, сиёсӣ ва дар ин замина нерӯманд сохтани ҷомеаи шаҳрвандӣ ҷаҳду талош варзанд.

муфассал

 

Чанд ғулом наметавонанд «анҷумани озодандешон» таъсис намоянд: ё чӣ гуна наҳзатиҳо «аз беамакӣ харро амак гуфтаанд»?

15.02.2018

Рӯзи гузашта расонаҳои наҳзатӣ эълон намуданд, ки гӯё «гурӯҳе аз шахсиятҳои сиёсии тоҷик, ки дар хориҷ аз кишвар ба сар мебаранд», созмонеро бо номи «Анҷумани озодандешони тоҷик» таъсис намудаанд. Ин номи баланд ва ин даъвои бузург боис шуд, то таваҷҷуҳ намоем, ки ин  «озодандешон» кистанд ва ин иқдом то куҷо ҷиддист? Аммо, афсӯс, ки таҳқиқи масъала чизе бисёр ҳақиртар аз ин ному аз ин даъворо нишон дод. Бинобар ин, зарур донистем, ки баъзе мулоҳизаҳои худро нисбат ба ин «анҷуман» ва муассисони он ироа намоем.

муфассал

 

ХУШБАХТ ҲАЙДАРШО. ҲАҚИҚАТНИГОРЕ, КИ АЗ ДАСТИ ГУМРОҲОНИ ИНОТ ҚАТЛ ШУД

08.02.2018

Хушбахт Ҳайдаршо (Хушвахтов Ҳайдаршо) 31 январи соли 1959 дар деҳаи Ускроғи ноҳияи Ванҷи ВМКБ таваллуд шудааст. Соли 1981 шуъбаи арабии факултети шарқшиносии ДМТ – ро бо дипломи аъло хатм намуда, солҳои 1981 – 1985 дар Сурия тарҷумони неруҳои ҳарбии Иттиҳоди Шӯравӣ буд. Соли 1986 дар рӯзномаи «Комсомоли Тоҷикистон» («Ҷавонони Тоҷикистон»), аз соли 1987 то вопасин рӯзҳои ҳаёташ дар рӯзномаи «Ҷумҳурият» дар вазифаи котиби масъул кор кардааст. 19 майи соли 1994 дар роҳ ба ҷойи кор аз зарби 5 тири мутааллиқ ба гумроҳони собиқ Иттиҳоди неруҳои оппозитсионии Тоҷикистон, ки ваҳшиёна алайҳи сохти конститутсионӣ меҷангиданд, ба қатл расид. Худованд дар муқобили Шар Хайр, дар рӯёрӯй бо Заҳҳок Кова ва дар муқобили фитнагариҳои моҷароҷӯёни аввали солҳои соҳибистиқлолӣ фарзандони содиқу сарсупурдаи миллатро офарида будааст…

муфассал

 

«Братья-мусульмане» - вдохновители ЭТО ПИВТ

26.01.2018

Идеология – это, прежде всего, комплекс внутренних ценностей и убеждений человека, критериев мировосприятия, его духовное наполнение. Именно в рамках внутренней оценочной системы человек воспринимает явления реальной жизни как хорошие или плохие, необходимые или лишние для него. Эта внутренняя система человека продуцирует конкретные жизненные планы, определяет цели, к которым нужно стремиться. Без нее деятельность человека утратила бы последовательность, смысл и значение. Процесс развития сменился бы деградацией, сознательная и разумная деятельность человека уступила бы со временем место инстинктам и рефлексам, присущим другим живым организмам.

Важнейшей специфической чертой идеологии является ее взаимозависимость и взаимосвязь с состоянием производительных сил и производственных отношений в обществе. В истории было много случаев, когда определенные идеи, при своем возникновении являвшиеся прогрессивными и дававшие импульс развитию общества, с течением времени утрачивали это качество, становясь тормозом дальнейшего развития. В этом заключается диалектика жизни.

Подробнее…

 

ТЭТ ҲНИТ – қотили журналистон ва душмани озодии сухан

26.01.2018

Чанде пеш дар шабакаи Ютуб навореро тамошо кардам, ки чанд сол қабл аз тӯи яке аз роҳбарони ТЭТ ҲНИТ сабт шудааст. Дар он дида мешавад, ки роҳбарони ҲНИТ ва думравонашон болои кати пурнозу неъмат нишастаанду “амри маъруф” мекунанд. Диққати маро дар навор ҳузури чеҳраҳои ошно - як идда журналистон ҷалб намуд. Ҷолиб он аст, ки ин журналистон, ки қисме аз онҳо журналистони киссагии ин “аллома”-ҳо маҳсуб мешуданду боқимонда ба ТЭТ ҲНИТ таваҷчуҳи хос доштанд, ҳушу гӯши сафсатапарокании нафарони зикршуда буданд.

муфассал

 

ҲНИТ!!! Хуни шаҳидони мо, мечакад аз ҷангатон!!!

17.01.2018

(Аз қатли Муҳиддини Олимпур 22 сол пур гардид)

Аксари донишҷӯёни маҳаллаи маъруф ба “Ҷазира”-и ДДМТ субҳи хунини 13-уми декабри соли 1995-ро ёд доранд. Он субҳи тираи боронӣ ҷасади Муҳиддини Олимпур, маъруфтарин журналисти он айём дар пули назди факултаҳои филология ва журналистикаю шарқшиносӣ мехобид.

Имрӯз тасвири он саҳнаи даҳшатбор кори саҳлу содда менамояд ва онро кори дасти се-чор қотили касбӣ (киллер) мешуморанд. Аммо дар даромадгоҳи факултаҳое, ки аслан бо сухан ва қалам кор доштанд, партофтани ҷасади Олимпур ва аз даҳонаш парронидани ӯ на танҳо тасвири тасодуфӣ, балки ҳушдори қатъие ба қаламбадастони оянда ҳисоб мешуд.

Олимпур аслан на фарзанди ин майдон ва на он майдон буд. Амале, ки шуҳраташро зиёд кард, омода кардани барномаҳои телевизионие бо номи “Ситораҳои Шарқ” буд. Аз Гугуш мегуфт, аз Нодирпур ҳикоя мекард, розҳои Аҳмад Зоҳир мекушод.

муфассал

 


ЭМОМАЛӢ РАҲМОН

АСОСГУЗОРИ СУЛҲУ ВАҲДАТИ МИЛЛӢ - ПЕШВОИ МИЛЛАТ, ПРЕЗИДЕНТИ ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН МУҲТАРАМ ЭМОМАЛӢ РАҲМОН

...Табиист, ки ҳар як давлат барои таъмини суботу оромии ҷомеа, амнияти миллӣ, ҳимояи сарҳадоти худ ва муқовимат ба амалҳои тахрибкоронаи гурӯҳҳои ҷинояткори муосир ба Қувваҳои Мусаллаҳи тавоно, кадрҳои низомии сатҳи баланди тахассусӣ, ҷавонони соҳибкасбу ватандӯст ва ҳушёру зирак ниёз дорад...

ВАЗИРИ МУДОФИАИ
ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН

ГЕНЕРАЛ-ЛЕЙТЕНАНТ
ШЕРАЛӢ МИРЗО
Рӯзномаи “Ҳомии Ватан”

ДАР ИН ШУМОРА:

1. ҶАМЪБАСТ ЧИРО НИШОН ДОД?

2. БАҲРИ АМНИЯТИ ВАТАН

3. ТАНЗИМ ДАР ҲАЁТИ НИЗОМИЁН

4. АРТИШ ДАР ОЙИНАИ ТАЪРИХ

5. ДАСТОВАРДИ БУЗУРГИ СОЛ

6. ФИДОКОР

7. СОЛИ НАВИ ХОНИШ

8. ТАКМИЛИ ДОНИШУ МАҲОРАТ

9. БАЗМИ ХОТИРМОН